Torsdags kväll

fredag, december 11, 2009

Antons mamma kom och o hämta anton vid 17:30
Men han kommer över imorn igen. =)
Han kunde ju lika gärna ha stannat här, tänkte på det bara efter.

Körde mina 4 X 4 intervaller på trainern. Gick så himla kasst igen.
Jag får inte till sitt ställningen på Tempo cykeln. Jag har fan provat alla vinklar
höjer mm. Tänker er att sätta er på en sadel som är ungefär 5cm för kort och börja cykla allt vad ni har. Det bara stumnar direkt. Jag ska göra sista försök i helgen, annars åker mtb cykeln in på trainern och Tempo cykeln ut på blocket.

Prova sen ett Näring tillskott / uppiggande som jag fick med ett paket protein pulver jag köpte tidigare. Måde riktigt skit efter jag prova det, lite rysningar i huvet och kändes lite halvt borta, sådär när man tittar åt sidorna och allt hänger inte med. Sista gången jag provar det. hehe. Eller det o en folkis så är man klar ;)

Vandra ner till hemköp sen och köpte en cola.

Satt och mixa sen till ungefär nu..

You Might Also Like

0 comments