Helgen

söndag, december 27, 2009

Hade Anton på fredagen, lite jobbigt med sömnen eller rättare sagt jävligt jobbigt.
Han verkar kommit i en period där man måste vara med honom hela tiden.
Sitter brevid hans säng och rör man på benet eller nåt så det knackar hoppar han upp som en industri fjäder, kollar runt så man e kvar och lägger sig ner. Han somna tillslut vid typ 10 tiden.
Jag borde också lägga mig, men var uppe till 12. Sen vid 3 tiden vart det samma sak.
La mig på golvet brevid honom, vet vilken tid men jag somna där, ehhe

Vid 9 vakna jag, antagligen meddelade han inte att han vakna för jag låg brevid annars är det full liv vid 7. Vakna faktiskt med ryggen i jätte bra skick, gjorde susen att sova på golvet. Bara skit ont i nacken istället, hehe. Man e ju 30 allt kan inte vara perfekt ;)

Åkte ut till Märsta för hjälpa en kompis flytta, lite sena. Kände att jag inte var till alltför stor hjälp fick se efter Aton mest, men huvud saken var väll att förflytta trupperna till Sigtuna.

Sen lämna jag av Anton (skift bytte, hehe) och träffa en kompis för en fika, nu är mitt stämpelkort fullt, nästa kaffe grattis *wooohooo* hehe.

Sen vart det lite skid åkning på eftermiddagen, och thai mat från Tiger.
Söndagen ute på outleten i Barkarby, inte varit där på många många år, fynda lite =)
Hem somna i soffan, och vart grymt lugn kväll sen.

Imorgon kommer Anton igen =) Underbart träffa honom så mycket nu under Jul ledigheten =)

You Might Also Like

0 comments