Lucia firande, Träning och hemma fix

måndag, december 14, 2009

Smet iväg tidigare från jobbet idag för det var Lucia firande på dagiset.
Ganska sött all små liven som sjöng och så. Anton var ganska spänd när det var så mycket folk där. Men han var jätte sött i tomte dräkten.

Stack ut och sprang sen, Löpning 90min på schemat.
Första 50 min gick ruskigt bra, sen fick jag grymt ont i knät, fick lida sista 40 min
och tempot gick ner ganska mycket. Började frysa då också. Var skönt nät det var över.

Fixa lite hemma efter ikea köpen i helgen.

Vart ganska häftig bild av min hjälm i bok hyllan.


Såhär vart hallen än sålänge, ser lite bättre ut med korgar där man kan hiva ner alla saker.


Fixa till en data hörna i sovrummet, jävla pillande att få dom 2 lack hyllorna i nivå med varrandra. Den lilla hade dessutom annan infästning. Måste skaffa större skärm också.



Det ser lite snett ut på bilden, men har vatten passat allt och man kan lägga en spelkula och den rör inte på sig en mm =).


Nu bara 100 andra saker att göra. Ska göra iordning antons rum innan han kommer på fredag.
Är tvungen fixa mitt sovrum först för tömma ut alla saker.

You Might Also Like

0 comments