2009 i ett nötskal

torsdag, december 31, 2009

2009 har varit ett jobbigt och underbart år.
Börja med en uppförsbacke när mitt ex o min son flytta ut. Att min son flytta har nog varit bland det jobbigaste jag varit med om. Året har också varit underbart tack vare min son, alla mina vänner och alla personer jag lärt känna i år. Man bott själv igen, det har sina fördelar men jag är nog en person som trivs bättre med nån. Relationen till Antons mamma har endå varit bra och det är jag glad för, mest för Antons skull. Träningen har varit ganska omotiverade i år. Men jag haft en riktigt roliga perioder också tack vare alla mina vänner. Jag umgåtts med några ganska mycket som jag inte trott för nåt år sen att jag inte skulle umgås med och det varit skit kul, lärt känna många nya personer, tyvärr har jag tappat lite kontakt med några men hoppas fånga upp den igen =), och så alla gamla vänner som alltid varit där.

Anton
Det varit så roligt att följa utvecklingen av min son, och att vi har kommit så mycket närmare varandra. I början av året fick jag knappt hålla i honom, till att jag hade inskolningen och han började sova hos mig. Jag har nog blivit bättre förälder också, vågar nu göra mer saker med honom och han känner sig trygg hos mig nu.

Träningen / Tävling
Det nog inte varit nåt av mina bästa år i år. Varje år brukar jag ha nåt lopp som man kan se tillbaka på och få lite motivation. Man behöver inte vinna men känna sig nöjd med sin prestation. I år vart alla lopp ganska misslyckat, punktering, skada, ofrom,omotivation mm. Men bara fälla in backspegeln så går det fortare i år (mindre vind motstånd) =). Tränat en del på Sats i höst och trivs bara där, haft många roliga spinning pass också. Gick med i Vallentuna CK i år vilket är nog det bästa jag gjort. Träna mer med dom nästa år.

Höjdpunkterna 2009

  • Mondaybar kryssningen
  • Midnattsloppet, det var skit kul fast det regnande och inte haft mina bästa tider.
  • Paul van dyke @ munchen
  • Min 30 års fest, vart ganska bra endå (fast inte att fylla 30, ehhe)
  • Finns så många saker med Anton att det skulle bli en jätte lista.
  • Skaffa en tempo cykel, =)
  • Cykel loppen jag körde med Vallentuna CK
  • Sommar kvällen med mina granar och kaptenen. Fan den kvällen var oslagbar.
Finns massa mer saker svårt att bara komma på dom nu.

GOTT NYTT ÅR

You Might Also Like

0 comments