Helgen

söndag, december 13, 2009

Lördagen
Anton vakna vid 7 pigg och glad =)
Han son endå ganska länge, jag dock väldigt trött.
Jag måste börja lägga mig precis efter han somna.

Min mor kom över och skulle hjälpa mig ta hand om Anton medan vi var på Ikea.
Alltså man ska inte ah med sig små barn dit. Lite halv kämpigt.
Sen när jag kom hem märkte jag att jag tog fel bokhylla (jävla sk£$).

Var nere o fika i centrum en stund med en polare.

Var ute sprang en halvtimme, skönt rensa huvet, vart så mycket senaste 24h.

Åkte in till polaren i Solna sen, Pizza, Vin sen stack vi o körde biljard.
Måste erkänna att han spela mycket bättre än mig men jag vann med 9-2, hehe.

Söndagen
Ikea igen wooohhhoo (NOT), denna gång med Anton och hans mamma också (mitt ex).
Vi kom tidigt, det var skönt. Fick med mig rätt bokhylla + allt för mycket saker, ehhe

Hem byggde ihop möblerna, sen stack jag till centrum och fika med en polare.
Uhhh, jag fikar förr mycket, haha.

Sen kom jag hem skulle springa, men började fiffla med massa saker, sen vart klockan 9, sket i träna och gjorde mat istället.

Väldigt rörigt hemma just nu.

You Might Also Like

0 comments