Måndagens misslyckanden

tisdag, december 08, 2009

Vakna tröt som fan i måndags.
Sov jätte dåligt, men var uppe i tid alla fall.
T.o.m så att jag hade kunnat cykla till jobbet.

Men det väll kom till kritan så banga jag ur.
Jag la mig i soffan 10 minuter istället och tog bilen.
Väldigt nödvändingt, ehhe

Jobba o slet som vanligt, kom hem jätte seg.

Måndagar är helt värdelösa.

Innan träning så försökte jag ställa om cykeln lite
haft problem med tempo cykeln att jag stumna direkt.
Altså jag inte pga mina pippi ben utan jag stumna verkligen direkt.

Byte sadel och höjde sadeln kändes grymt mycket bättre (fortfarande pippi ben dock).

Men när jag skulle köra så funka det inte i huvet. Skulel köra 20 minuters intervaller. Del vart jag lite sliten av ställa in cykeln vart många små spurter.

Men titta på klockan och det står 1 minut och börjar kännas så har man 19 kvar funka inte. Hoppa av cykeln lite surt. Grubbla lite surt, sen tänkte jag vafan jag är ombytt o klar bara köra.

Hoppa på cykeln, vär,de nån minut sen körde jag. Efter 2 minuter hoppa jag av cykeln, alltså det funka fan inte idag. Inget var på plats varken ben eller huvud.
På väg mot dushen tänkte jag ähhh vafan jag kör så hårt jag kan blir det inte bättre så blir det inte det, träningen blir avklarad allafall.

Hoppa på cykeln värmde lite och körde efter 2 minuter hoppa jag av och gick o dusha.

Såna dagar är helt värdelösa....

You Might Also Like

0 comments