Ondagens pass

onsdag, december 02, 2009

Studsa ner till gymet direkt efter jobbet. Var en snabb sväng förbi cykelhuset också och hälsade på, inte varit där på flera veckor nu. Åhh va sugen man blir på en ny heldämpad mtb. Tyvärr tillåter ekonomin inte det just nu.

Värmde upp på löpbandet och sen körde jag bål (mage/korsrygg/höft/mm) övningar i en halv timme. Vart lite hit o dit har 7-8 övningar som man klarar max 2-3 min i början sen såg det nog mest ut som jag gned mig mot mattan, ehhe. Men tror dom statiska övningarna kan vara riktigt bra.

Sen körde jag lite styrke träning armar och rygg.

Körde lite till mage och korsrygg och avsluta med en halvtime på löpbandet för varva ner lite, känns alltid bättre när man fått flåsa ur sig lite.

Sen varit seg och trist kväll, hade ifsg inte förväntat mig så mycket mer av en (kollar vad det är för dag idag) Onsdags kväll.

Imorgon är det 4 X 4 intervaller. Jag har lite ångest bara jag tänker på dom.
Funderar på ifall jag ta Svinsprutan imorn. Eller inte kanske eller.
Skjuter nog upp det nån dag. Kommer sabba träningen.

Försöker komma på nåt kul att göra i helgen. Se om jag kan hitta på nåt kul.

You Might Also Like

0 comments