Tisdag : Lite fel med justera upp det.

tisdag, december 01, 2009

Vakna upp lite sen imorse och riktigt snuvig.
Stressa till jobbet, jobba, jobba över en stund för jag var sen.

Hämta bilderna på Anton som hade kommit från fotografen vart riktigt fint.
Laga mat och sen träna.

Hade distanslöpning 1 timme på schemat idag, men har varit så risig idag så vart en timmes promenad istället, fick med mig granen också, lite roligare med sällskap.

Nu har jag ett korre problem. Ungefär som ett ilandsproblem.
Av olika skäll har jag 3st dagböcker att fylla i. Känner det tar lite väll mycket tid att fylla i det mesta. Jag vill bara ha en.

Just nu har jag polar programet som jag synkar med puls klockan.
och 2st olika excell dokument.

Polar programet är bra men har svårt att sortera ut vissa träningar och få en bra överblick av en längre period, där är excell riktigt bra. Men i polar programet har jag puls kurvan och allting.

Lutar åt bara använda Polars programvara. hmmm fundera på den nån dag.

Imorgon är det lungt har bara bål träning på schemmat, kanske kör bodypump efter ifall min polare hänger med, annars styrke tränar jag bara efter. Lite light.

Hoppas man mår bättre imorn.

You Might Also Like

0 comments