Torsdag, Gym och Box

torsdag, december 17, 2009

Wooohoooooooooooooooooooo
Ledig nästan 3 veckor nu. Så skönt =)
Ska hitta på massa saker med Anton, Träna överdrivet mycket.
Ahhh det typ det jag gör, ehhehe

Idag snacka jag lite med snubben som installera ventilationen på jobbet.
Och han var instruktör på Sats på Box. Och skulle ha ett pass ikväll.

Så jag haka och testa Box, fan va jobbigt det var. Var ganska kul.
Men min koordination var kass och teknik. Men fan va jag flåsa.

Sen gick jag och styrke träna, bröst, triceps och lite bål (core om man vill låta ball =)).

Hem och röjde lite hemma, fixa lite i Antons rum han kommer imorgon =)
Vi ska ut och åka pulka för första gången, woooohoooo

Jag skippar kanske teknik backen, vill inte skrämma honom direkt. hehe

You Might Also Like

0 comments