Tisdagen och Onsdagen

onsdag, december 23, 2009

Inget speciellt att rapportera.
Vi kör listan idag =)

*Bakat peppar kakor med Anton
*Testat nya pulkan, den var myycket roligare =)
*Anton vart med på ett jobb möte på 1½ timme. Hans bidrag: Kaka
*Varit på gymet bara, igår och idag.
*Mer snö
*Mycket tomtar i centrum
*Vad ska jag göra imorn just ja det e jul afton. Va gammal o tråkig man blivit för 20 år sen hade man hoppat i sängen o inte kunnat sovit.
*Varit mycket med Anton, vart såå himla roligt.

Sats har ett nyårsfirande läste lite på schemat och tänkte fan va tufft med spinning på 12 slaget och sen firar man nya året. Prata med en polare om det, han sa han varit på det senaste 5 åren. Då tänkte jag fan han är värre än mig. Sen visa det sig att det är 12 på dagen. Inte lika häftigt, men jag anmälde mig idag allafall. hehe. Undra ifall det skulle vara nån mer än jag där ifall det skulle vara kl 24 =/.

Ahhh, jag bytt en jävla massa cykel däck. Satt vinter däck på crossen och flyttat in mtb på trainern. Va är vitsen att ligga i aero positioon hemma i sov rummet, hehe (många undrar säkert vad det är för vits att överhuvudtaget cykla i sovrummet, när jag finner svaret ska jag berräta).

Isåg (det här var i söndags föresten) att jag s ä r s k r i v e r så jävla mycket.
Jag alltid vetat det, men jag tror inte jag insett det. Ibland får en person polleten att trilla ner. hehe. Jag vägrar fortfarande inse att jag startar för hårt i cykel tävlingar ;)

Köpte äntligen min rom (spriten) jag funderat på väldigt länge. Hehe beställde in den från bolaget i rotebro. Personalen tänkte nog, din lata jävel åk ditt och handla den själv, ehhe

Skulle vilja ha en macmyra i skåpet också. kanske kan fixa det i vår.

Nee, sova nu. Ska upp tidigt och ta en jul jogging tur sen kommer Anton vid 10 =)

You Might Also Like

0 comments