Tisdagen och Onsdagen

onsdag, december 30, 2009

Bägge dessa dagar har varit ganska lugna.
PANIK, snart har jag varit ledig 3 veckor och typ inte gjort nåt!!
hehe, känns nästan lite så. Har faktiskt haft trevligt, varit ganska mycket med Anton och det har varit underbart. Vill vara mer med honom, det ger mer än nånting annat.

Tillbaka till vad som hänt
ehmm, Var en sväng till Märsta och träffa min mor med Anton i Tisdags. Anton fick en jätte stor radio styrd bil som han vägrar släppa. Sen åt vi lunch där och så. På kvällen var jag och gyma och sen spann jag med en kompis. Så klart så kom schlager drottningen med förkärlek till rednex som instruktör som reserv. Ungefär som dom 3 gångerna jag provat på spinning på friskis och hamna varje gång på tema spinning med D.I.S.C.O. Jag vill inte göra ymca medans jag spinner!! =)
Jag överlevde alla fall, inströktören är säkert trevlig och bra, tycker bara inte om hennes musik.

Studsade sen ner och köpte mat på Tiger, Nr.15 kyckling med nötter.
Självklart skulle jag envissas med äta hela måltiden med pinar. Varför gör jag sånt?
Sitter hemma själv vrålhungrig och försöker fånga cashewnöter i hal sås med 2 pinar, jag blir så trött på mig ibland, hehehe.

Sen storkna jag ihop och somna i soffan. Sen vakna jag upp möjligtvis ännu tröttare. och gick och la mig.


ONSDAG
Anton kom över till mig tidigare, vi fundera på åka till centrum (vilken suprise), men chilla förmiddagen. skavde nog sönder ett par byxor med att köra bilar på golvet, hehe
Att en så liten person kan ge så stor glädje är otroligt.

Lämna över över honom vid 2 tiden, då skulle han iväg och bada med sin mamma för första gången. Jag måste kolla hur det gick imorn. Så glad för honom, han tyckte nog det var jätte roligt.

Jag hoppa ner till centrum och fika med en kompis, sen åkte jag till gymet. Sen bjöd samma kompis mig på middag. Jätte god lax. Andra gången jag blir bjuden, kanske dags att bjuda tillbaka snart.

Vromma hem, sen ramla en grane ner på ett glas vin.

Och så håller jag på avsluta kvällen få lite sömn.

You Might Also Like

0 comments