Torsdagens hhm händelösa händelser, Tränat

torsdag, december 03, 2009

Hmmm mmm, vafan har jag gjort idag. hehe
Jobbat idag som vanligt, sen direkt hem.

Idag skulle jag köra mina 4 X 4 vo2 intervaller.
Lite ångetst över dom satt i soffan en stund först.
(Kan påminna mig varför man plågar sig på det här sättet! hehe)

Öppna upp fönstret, på med alla fläktar frös ganska bra i början.
(måste byta sport, finns det nån sport där man dricker whiskey?)

Värmde upp 15 minuter, sen panga på första intervallen på 4 min.
Körde lite för hårt och har lite problem med att benen stumnar på tempo cykeln.
Fick dock puls kurvan jag ville ha.

2 och tredje hade jag fortfarande mjölsyre skuld villa lite extra till fjärde
och den vart ok.

Varva ner en kvart och dusha. Helt slut efter.

Imorgon kommer Anton över =)woohoooo
Ner till centrum och kasta nappar, ehhe
Kanske hälsa på en kompis som flytta till väsby ett par år sen, men som jag pinsamt nog inte varit hemma hos och hälsat på än.

Bli väll gymet på kvällen, sen får man se =)

You Might Also Like

0 comments