Helgen *Snöööö*

söndag, december 20, 2009

Grymt mycket snö i helgen =)
Det är bästa med vintern. Hoppas tempen håller sig under 0an.
Personligen vore det ultimata att den ligger på -5 konstant.

Vart och åkt pulka med Anton.
Hade sett så mycket fram emot det, men jag tror inte han tyckte om det så mycket.
Tror pulkan är för stor, ska se om jag kan få tag på en mindre som han sitter bättre i.

Varit och åkt skidor i på Lördagen och söndagen ca: 1 timme varje gång.
Var riktigt roligt. Han inte åka någonting förra året, han bara ta in skidorna och valla dom.

Annars har jag haft en riktig trevlig helg =)
Varit ganska lungt men trevligt. Haft 100 saker jag velat göra men får helt enkelt ta göra dom nästa vecka.

Träningen och tränings schemat då?

Denna helg bestod träningen av skidåkningen endast.
Pga. snön och kylan har jag inte velat springa ute. Vill inte halka och vrida foten (gjort det) och mitt vänstra knä klar inte kylan (pajat knätt det sättet också). Måste skaffa några löpar byxor när det är - grader men dom är så jävla dyra. 6-700 ifall man ska ha några bra.

Kunnat springa löpband eller cykla hemma, men det har inte varit motiverande denna helg.

Så enligt schemmat har jag missat ett snabb distans löp pass och ett 2 X 20 trainer intervaller.
Kompenserat det lite med box och 2 skid pass. Jag kommer nog pritera skid åkningen framöver också, man vet aldrig när snön försvinner och jag tycker det är kul. Men jag borde allafall springa 1-2 gånger i veckan så får se till att komma ner till löpbandet nån dag nästa vecka.

Nu har jag Anton i 3 dagar =) ska bli så himla kul.

You Might Also Like

0 comments