Helgen

söndag, december 06, 2009

Lördag
Vakna pigg och utvilad relativt tidigt, ca 9 tiden med tanke på att tuppen är på semester och jag stängt av alarmet så är det tidigt =).

Stack ganska direkt ut och sprang. Hade Snabb distans löpning 40 min på schemmat.
Gick lite små segt att få upp fart men annars ok. Var ute ganska prick 40min.

Sen snabb frukost och sen åkte ner för fika med med en kompis.

På dagen tror jag inte jag gjorde nånting, försöker minnas.
Jag har nog blivit halvt senil på sistone tror jag. Svårt att minas det man glömt bort ;) hehe.

Var o åt en pizza med Anton och hans mamma, sen på kvällen studsa jag upp till grannen för en glögg, vart en liten whiskey också, och ett glas vin och såå haman man på magget, hahaha. Ska inte säga att jag vart helt överaskad. Planen var inte det, men vad säger man shit happens. =). Inget ställe som hamna på världens arvlista.
Men det var faktiskt kul att komma ut, och var ganska bra. Musiken var väll kass.
Men det vart alla fall bara en öl. =) Ragla hem vid 1 tiden tror jag.


Söndag
*vilodag*
Vakna vid 9 igen, ont i huvet och mådde inte så bra, måste varit luft fuktigheten ute som påverka mig ;). Somna om till 12 tiden. Ahh det var typ den Söndagen, hehe

Anton kom över och lekte nån timme, sen bjöd grannen över mig på middag med familjen.
Bland den bästa lasangen jag faktiskt ätit.

Gick hem vid 8 tiden ca kolla på en film mixa lite, lite allmänt döda tid på inget.
Nu sova lite och ladda för en ny vecka.

Jag måste skärpa mig med vilodagarna, jag ska igentligen ha 3st, jag tycker 2 är mer lagen 3 är alldeles för mycket enligt min åsikt. Men denna vecka vart det bara 1 (idag) inte för jag var bakis / påverkad av luftfuktigheten utan för jag faktiskt skulle ha vilodag.

You Might Also Like

0 comments