Jul afton

fredag, december 25, 2009

Då var jul afton över.
Var ute och sprang på morgonen gick grymt segt.
Och min jävla ben hinne inflamation ger sig alldrig. Tror haft det sen september nu, från och till i olika grader. EN ask ipren snart, eller kanske köpa gel istället.

Sen vid 10 kom Anton och hans mamma över. Busa lite med honom sen sov han och sen vart det lite glögg och jul klapps utdelning. Han vart jätte glad för alla saker, mest för sina nya gula bilar och traktorer. Vart lite liv när han fick lämna dom hemma när vi skulle vidare.

Sen åkte vi till min mor för jul middag och Anton fick en bunt jul klappar till.
Vart helt propmätt, Anton vart över lycklig över allt mat på bordet. Han har ingen stopp. Han kan av nån anledning trycka i sig mer vad jag kan, hehe. Men det bra att han äter, hade varit jobbigare om det var åt andra hållet.

Vid 5 åkte vi iväg, jag åkte hem och Anton o hans mamma till hennes släkt.

Sen hoppa jag upp till granen för vin och lite ost och studsa sen vid 9 tiden tillbaka märsta
och gick till Bryggan.

Verkar blivit lite nya grejen att gå dit på Julafton i Märsta.
Förutt skulle man till Golden på Juldagen nu är det Bryggan på julafton.

Träffa jätte många gamla vänner som man inte sett på länge det var skit kul.

Men var så trött så åkte hem ganska tidigt. Var hemma vid 12 och slockna direkt.

You Might Also Like

0 comments