Sjukt segt löppass

lördag, april 09, 2011

Stack och sprang ungefär en halvtimme efter 10mil landsvägs körning.

Ok, hade inga direkta förväntningar på slå världs rekordet på 10.000 meter men det gick inte fort.
Första km gick ok, ganska lätta ben. Efter 5 km hade jag ont över allt. Efter 6km så fungerade endast mina vitala organ. Efter 7km kom jag krypande i mål. Skönt att sprungit genom benen lite, hade ett snitt på strax över 5min/km.

Dagen vi kallar det alla fall för löp pass =)

En bild säger mer än tusen ord. Här är mer tusen ord på hur slut jag var.


Hur fan lyckas dom med Ironman, då är det en Mara efter 10mil cykel. Så har man simmat innan.
Jag hade tom 30min paus mellan och inget direkt nån tävlings fart på cykeln.
Visserligen satt jag o drack vin o mecka ihop cykeln halva natten men endå.


Nu är det bara ladda om =)

You Might Also Like

0 comments