Bara små träning senaste dagarna

onsdag, april 13, 2011

Denna vecka har hittills varit väldigt lugn.

Dels vila lite inför Mallis och haft problem med min ben hinnor.
Har sprungit väldigt lite på sistone men dom verkar inte blir bra.
Har cyklat en del och mycket tyngre så dom har inte fått vila heller.
Jag dock cykla ganska obehindrat, så för Mallis är det inga problem.
Lite orolig för Maran bara, inte alls långt kvar dit.

Men lite värme och sol lär lösa det =)

Har Anton denna veckatill Imorgon alla fall.
Antons farmor var över igår så tog en kort löptur, men det gick inge bra alls.
Vänster höft och höger benhinna gjorde grymt ont. Så vart 30 min o promenad hem.

Idag körde jag ett kort trainerpass bara för rulla lite på benen.
Körde  2 kortare och en kort intervall bara för flåsa upp. 



Innan Mallis blir det inte så mycket mer nu. Fan va jag längtar att komma iväg.

Nu ska jag bara ompacka min container så det kommer ner i en väska =)


You Might Also Like

0 comments