Mallorca #10 Vilodag

måndag, april 25, 2011

Vilodag idag, wooohhh =)
Kände mig pig imorse, i huvet alla fall, hehe
Första klivet ur försvann nästan golvet ;)

Frukosten smaka så jävla gott idag.
Efter frukosten drog jag ner till lilla hotell gymet.
Världens mest omotiverande gym. Tiden jag var där är vi oense om här på rummet.
Så vi struntar i den.

Betydligt pigare idag än igår, ehhe



Tomas.H och jag casual cykla ner till Port de Pollenca och shoppade lite.
Gick runt och tittade lite gran där. Sen tillbaka till hotellet och plocka upp Ricky och Torbjörn
för vidare casual cykling till Allcudia där lunchen skulle intas. Väldigt mysig liten by.

Dagens lunch ställe

Efter det rulla vi ner till Port de Allcudia, lite mer tursitigt där.
Gled omkring titta på båtarna mm.

En beach bild kom man hem med. Mäster fotograf klingvall som varit frame här.


Resten av dagen har varit riktigt slapp, vilat på rummet, ätit och kvälls kaffet som vanligt.


Fick dagens trevligaste medellande från min sons mor som han hade sagt idag =)

Det gjorde mig riktig glad =)


Imorgon siktar vi på distans med en stigning nånstans, jag orkar inte veta längre det bara ut och köra.
Onsdag blir det dock löp intervaller, Marathon ångest just nu, hehe

You Might Also Like

0 comments