Mallorca #12

onsdag, april 27, 2011

2 dagar kvar efter den här. Börjar bli mosig nu, hehe

Idag vart det faktiskt löpning, ångest nerven för Maran börjar rycka.
Sprang ner till Port de Pollenca och tillbaka. All heder åt rundby skogen, men springa längst med Strand promenaden en solig dag är snäppet vassare. 30 grader idag och svettades som en gris i en ång bastu.
Gick förvånansvärt bra bra, lite trött men det är föståligt. Fick göra några ryck men låg stabilt på starx under 50 tempo , mycket för spara mig till cyklingen imorn. Kände inte av problemen jag haft innan vilket kännts grymt skönt.

2 andra körde en back tävling och vann *starkt*
och resterande 2 körde back intervaller. Backa var inte min grej idag, ehhe

Vart en del tid vid poolen sen på efter middagen.
Ute rulla en timme idag på cykeln också, en espresso i Port de Pollenca, sen drog jag vidare till Pollenca, Alcudia och hem.



Lite semi vilodag känns det som idag.
Laddar för Sa' Calobra (le cobra) imorgon med yttligare 2000 höjdmeter klättring.
Sen är det nog godbye finnito för Le' Bonk.

Vill hem och träffa Anton nu, känns som evigheter sen jag träffa honom sist.

Kommer garanterat inte sakna internet uppkopplingen här, känns som surfa på 28.8 modem.

You Might Also Like

0 comments