Låga förväntningar verkar ge bästa resultaten

torsdag, april 07, 2011

Kasta ut en rökridå, och smög ut "ninja style" från jobbet vid halv 5.
Det var ifsg min ordinarie arbets tid, men kompensera för min trågikiga entre till jobbet idag ;)

Dundra ner med med min sportbil (ok, volvo kombi) till sats och körde över kropp.
Gick riktigt bra, känns grymt kul senaste passen har funkat så bra. Får ut det lilla lilla extra som ibland
är så svårt. Konstigt nog träffa jag inte en enda person som jag känner där idag, men kändes allmänt lite låg säsong.

Puttra sedan iväg med min Svenska herrgårds vagn till Statoil och tvätta bilen. Skönt nu känner ingen igen mig med en ny färg på bilen ;). Ska byta sommardäck och sätta på cykelstället imorn också =)

Har såna fruktansvärda stumma ben idag, pga styrketräningen förrigår  så funderade lite på skippa trainer passet, men WTF kan veva runt betongklumparna nån kvart, det är säkert bra för dom.
Efter en 5 minuter slutade jag skrika varje pedalvarv och kändes lite bättre, efter 10 så tänkte jag provar kör 4x4 passet endå.

Gick riktigt jävla bra.  =)
Tror jag nådde årets högsta puls på cykel alla fall.
Samma sak tidigare när jag skulle kände mig lite nere o åhh vet inte *padäng*.
Säkert nåt psykiskt, måste kolla så alla hästar är i stallet ;)

4x4 nästan helt enl. skolboken =)



Nu ska jag ut och stoppa pinnar i framhjulet på alla jävla moppar, hehe
Så jävla irriterande, nästa som kommer dundrade på en gång väg nära Anton ska jag skicka ner i diket.

Imorn är det fredag också =)

You Might Also Like

0 comments