Mallorca #7 -2

fredag, april 22, 2011

Efter regn kommer solsken.
Kanske inte direkt men sen, så var det idag allafall.

Efter lunchtid (för lunch var det inte tal om för mig idag) så drog vi iväg.
Tog emot att sätta sig på en cykel, men lika bra komma iväg.
Det var bara tungt att ligga på rulle idag.

Vi var 2st som hoppa tempo intervallerna och körde på bäst vi kunde.
Benen var inte med alls, speciellt när det gick uppför. Sportdrickan studsa från magen upp igen.
Efter nån timme fick jag lite liv i benen, dom svara när jag ropa på dom allafall men dom gjorde inte mycket vässen av sig.

Vart en tur på 90km och 3 timmar. Så vart ganska precis 30kmh i snitt.
Mest nöjd över att jag kom ut och körde idag faktiskt.



Prata med Anton i telefon idag, saknar honom riktigt mycket.
Vart riktigt kort samtal dock, det här med telefon inte hans grej riktigt än, hehe

Fick i mig lite mer mat idag, känns skönt.
Imorgon är det lugn distans tur, så hoppas det ska gå bra. På söndag är det piggen.


Från förmidaggens promenad.

Sådär halvglad fika, hehe

Solen kom fram tillslut =)

You Might Also Like

0 comments