Halva veckan över

onsdag, april 06, 2011

Gått ganska ok denna vecka hittils.
Kommit över nån spärr där jag fixar att köra lite hårdare och lyfta tyngre.
Känns som att under hela året att jag inte fixat att köra dom riktigt hårda passen.
När jag kommer över tröskel har det bara dött av. Så känns riktigt skönt att kunna pressa sig lite mer nu =)

Måndag
Körde jag överkropp på gymet och sen ett 4X4 pass som gick riktigt bra hemma på trainern.

Tisdag
Körde överkropp och ben med Daniel nere på gymet.

Onsdag (idag)
Var smack tempo idag, men Anton fyller år idag så var hälsa på hos honom istället.
Grymt trött idag också, så kanske behövde en vilodag idag. Skippade trainern som jag hade plannerat.
Dessutom ganska stum i benen från gymet igår.

Varit så jävla löpsugen i veckan, speciellt när man sett det finna vädret.
Men har (haft) benhinne inflamation, gjort ont att bar gå så vilat från löpning.
Tror dock det har gått över men väntar till helgen med att springa mer.

Fått min laddning inför Mallis med sportdricka. Tanken att det ska hålla längre än så
men tror mycket kommer gå åt där. Handlat på Sportdryck.nu hemsidan ska komma
upp när som helst.



Imorgon satsar jag på gymet och ett 4X4 pass, sen får resten av veckan ligga lite oplanerat.


Fan va jag längar till Mallis nu, snart en vecka kvar bara =)

You Might Also Like

0 comments