Vecko summering

söndag, april 13, 2014

Det har inte varit många lugna stunder denna vecka.
Hade Anton denna vecka och börja med lite efterdyningar från hans födelsedag förra veckan.
Självklart gick vi ut och testa hans nya Radiostyrda bil. Lite skillnad på en "riktig" bil. Tyvärr gick en styrled av på premiär turen. 35kmh in i ett träd kan ha negativa effekter, hehe

Har varit lite skruvande på den, letat efter presenter till Jessica som fyllde år i veckan. Firat henne.
Jagat maskerad dräkt och present för Antons kalas i Lördags. Sen få tag på sista grejerna innan Mallis resan på Tisdag.

På det tänkte jag försöka klämma in lite träning. Har inte direkt varit så motiverad.
Tanken var cykla till jobbet varje dag men vädret satt stopp för det. Torsdagen var dock riktigt fint, satt ombyt vid frukosten men kände mig helt matt. Fredagen fick jag dock alla fall till det.


Veckans enda pendling.


Onsdag och Torsdag vart det 2 korta trainerpass. Torsdagens dock avbryten. Helt slut på Energi.
Enda löpningen denna vecka var idag men vart en bra pass nästan utan någon känning i ljumsken.
Lyckades klämma en km i 4.20 tempo, snabbaste i år alla fall. Simmat 2 gånger lite kortare och en landsvägstur för testa cykeln summerar väl ihop veckans träning.

Veckans träning


Haft grill premiär också.
Första grillningen i år.



Servade cykeln och packade den i helgen också.
Service


När katterna är borta dansar råttorna på bordet.
Fast i denna fall så när Spiderman är på kalas dansar jag iväg på cykeln.

Anton inför kalaset.

Jag fick lägga ner 5 min på denna fula bild. Blåste så mycket att jag fick nästan lägga ner cykeln. Någon gubbe som satt brevid vart säkert road över mitt fotagrafi försök, ehhe



Nu är det semester typ, på Tisdag bär det av mot Mallis nästan 2 veckor. Förutom att jag komma sakna sonen så mycket kommer det bli grymt skönt =). Ledigt hemma med sonen imorgon, försöka hitta på massa kul. 








You Might Also Like

0 comments