Ingen morgon Ninja längre

torsdag, april 03, 2014

Även idag var det grymt segt att kliva upp. Jag helt tappat mina magiska krafter att bara hoppa ur sängen 05:30. Lite kanske kan bero på att denna telefon har stegrande pling pling mjuk alarm signal.
Den tidigare hade jag brandalarm ala väcka en sovande björn. Man var uppe på 2 sek med 180 i puls (uppvärmning check). Måste byta alarm signal ikväll!

Hursomhelst så hamna man vid gymet allafall, dock en halvtimme sent pga råka somna tidigare.

Världens tröttaste uppvärmning, som  sengångare dra sig till vattenhålet..

Körde utfall 4X10 och benböj 3X10.
Det börjar gå framåt en månad sen kunde jag knappt göra ett utfall med höger ben, fixa jag 2 tappa jag balansen. (ganska lätt att förstå varför jag vart skadad av löpning då).

Benpress 3X6 , en bens 3X6, Vader nåntingXnånting.
Mage och sånt där fluffande, låg kanske mest på mattan o små slumra.

Nu blir det massa kaffe sen lite till kaffe, ladda som simpasset ikväll.

Trött morgon bild. 


You Might Also Like

0 comments