En härlig dag

måndag, april 14, 2014

Var fundersam förra veckan ifall jag skulle ta ledigt idag eftersom vi inte flyger förrän imorgon.
Men ville ha lite extra tid med sonen. Helt perfekt när man vakna idag och var soligt också.

Började tidigt, jag och Anton hämta upp Stefan strax efter 8.
Han skulle till Mantra Sport och jobba och vi tänkte passa på att ta ett studie besök.

Var kul att se butiken, mycket fina cyklar.

Anton kollar in framtida cyklar.


På vägen hem vart Anton lite åksjuk så vi stannade till lite på vägen. (hoppas alla antecknar nu).

Paus på vägen.


Var till Märsta en sväng och hälsa på min Mor, stannade på kyrkogården och la några blommor på min fars grav och sen vidare hem.


Lite Basket hemma.

Basket


Sen spela Anton lite fotboll och lekte med sin kompis medans jag slappa lite =).



Ikväll blivit lite sista packande, tidig morgon imorgon för avresa till Mallis.





You Might Also Like

0 comments