Halv lugn dag idag, och åkt buss

onsdag, april 23, 2014

Idag var grymt segt, kanske lite som det ska vara dagen innan en vilodag.
Tanken idag lite kortare, ganska platt o köra på lite fartökningar.
Dock är fartökningarna inget jag direkt sätter ner i mitt cv idag.

Dagens runda besökte: Campanet, sa Pobla, Muro, Alcudia.

Nån byggnad i Muro


Nu är lite less på fota allting, hehe
Början var det wow, uhh, niceee. Nu vill jag hem o sova.
Denna tog jag medans jag avnjöt min underbara powerbar.
Jag vet inte varför men jag saknar genen för kunna sitta lungt o fika själv.


Efter cyklingen så vart  det ett simpass på en halvtimme. sen vart det poolhäng!
Poolhäng borde bli en Olympisk gren, så vore det mer accepterat här att bara ligga där.

Jessica filma o fota lite medans jag simmade.


Idag lyckades vi ÅKA BUSS 2 gånger dessutom.
Dock åt fel håll, men kom en buss, hehe
Skulle till Alcudia, men när tredje bussen mot Port Pollenca kom klev reflexerna in o vi kasta oss över vägen.
Bussen han nästan köra över oss men vi kom med. Typ bara 20min väntan.
Hem vart det rätt buss, den var nog bara en halvtimme sen, helt ok här nere på kvarts trafik.

Imorgon vilodag, ska nog smyga iväg på en kort löptur och kanske simma av lite på eftermiddagen.
Har en lektion i Vindsurfing också. Jessica har fotoförbud under den tiden ;)

Nästan kl 10 dags och sova. 


You Might Also Like

0 comments