Dubbel pass med Simning och löpning

onsdag, april 02, 2014

Imorse var det segt, riktigt segt. Vet inte hur men jag tog mig upp sängen halv 6. Jätte stel i nacken och lite ont i magen höjde inte direkt motivationen att gå och simma.

Var först inne i simhallen, måste ge nåt plus poäng ;)



Vart mest teknik pass idag, körde några lite snabbare vändor.
*400 insim
*100 bröst/rygg
*2 X 50 padlar
*2 X 50 benspark

50or blandat teknik tänk o fart.
100ingar F3 .

Avbad.


Efteråt var dock rätt skönt att man studsade upp tidigt på morgonen.


Kvällen vart det en löptur, min höft / bak är inte helt 100 än.
Min inaktiva högra rumpa får sina ryck ibland, ifall bara den alltid kunde hålla igång.
Hade en liten förhoppning kunna köra milen under tempo. Men var 5.02. Efter 5 km började det gå lite utför och höften började kännas lite. Men endå ganska nöjd att ta mig runt milen alla fall. 

Kvällens löptur


Fick med mig Jessica som testa hennes nya cykel för första turen också.
Jessica med nya Mtb'n.



Avsluta kvällen med lite ordentlig streach och foamroller. Grannarna undra nog om någon torterades.



Äta och sova nu och ladda för gym innan jobbet imorgon.





You Might Also Like

0 comments