Tung, träningslös vecka.

söndag, juli 18, 2010

Denna vecka har varit ganska värdelös.. Förutom dagarna med Anton som varit riktigt bra =)

Körde Mörksuggejakten förra Söndagen lite tvivelaktigt. Hade haft feber o halsont innan och noll uppladning.
Jag var där uppe bara för att göra polaren sällskap och kanske nån langning.
Men på Söndagen kände jag mig ganska bra o bestämde mig för köra. Det gick ju som det gick men var roligt att köra fast jag väga efter 1½ timme.

Så bestämde mig för ta det lite lungt i veckan för att vila ut helt.
Var nere gymade bara på måndag-tisdag-onsdag.
Tor till Sön hade Anton. Haft riktigt roligt.
Blivit mycket promenader, fotboll, varit i Sollentuna mm mm. Knappt varit hemma känns det som. =)

Haft massa annat tjafs att tänka på också. Hatar sånt tar så jävla mycket energi.
Bara försöka lösa det i huvet närmaste dagen så man ner o njuta av semestern.


Var ute på tur idag också, gena av lite men vart en 8,5 mil alla fall.
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=2764520
Men jävla vad det blåste, hade nästan sidovind hela tiden. :/
En Soppbil körde ut framför mig o höll lagliga 50kmh så jag passa på använda den som pace.
Gick skitbra tills det kom en kastvind från sidan o greppa mitt framhjul. Vingla runt som en asplöv.


Sticker till Mariestad nästa Onsdag. Så blir lite halv lungt början av veckan.
Troligtvis gym ev. recovery tur.

You Might Also Like

0 comments