Rastlös

lördag, juli 31, 2010

Nu börjar man bli riktigt rastlös pga tränings uppehållet för penicillin kuren.
Tur att jag haft Anton här =)
Var så härligt att få ha honom igen, tror  den 1½ veckan innan är det längsta jag varit ifrån utan att se honom.
Grillade i fredags med några granar var jätte trevligt.
Idag var förbi Barkarby en sväng, spelat fotboll, Centrum ute gått kollat på film mm.
Tog inte många sekunder innan han somna idag , hehe

Märker att man blir lite fel när man inte tränar på ett tag.
Lite problem att sova.
Mat lusten lite halvt borta.
Man blir slöare.
mm.

Så känns det som man förlorar allt.
Man gör ju inte det, men känns så.

På Tisdag ska jag nog dra och börja med en lätt cykeltur.
Ska lägga om all träning lite. Allt blivit så fel i år.
Ska minst ha 2st helt träningsfria dagar i veckan. Ingen jra, gym eller nåt då.
Skippa alla Jra pass, visst nån recovery pass då o då. Men inte ut o lala 4 gånger i veckan.
Sen vart jag lägger vikten vet jag inte, vill ju Cykla, Gyma och Springa.
Sen om man kan lägga 2 + 3 gånger i veckan o försöka gyma innan jobbet.
Det skiter ju sig när jag kommer ha Anton på hel-halvtid åtminstånde gyma innan jobbet.
Men trainer ska inte vara några problem, bara jag kommer igång med det.
Och tror inte det är omöjligt att få barnvakt 2 gånger för nån timme bara i veckan heller.

Tanken är allafall att måndagar och fredagar blir vilodagar.

Och så kosten måste verkligen göra nåt åt. Blivit lite bättre på laga mat.
Det som gäller är laga stort o frysa in. Komma hem kl 9 o börja göra lasagn funkar inte.

Lätt att planera, gäller genomföra det också. Men ha en plan att gå efter e nog bra.
Vill åka ner till aktivitus o göra testen igen och få en ny planering.

Sen får jag ju justera allt efter Anton han går ju förre allt.

Nu ska jag bara skaka av mig myrorna ;)

You Might Also Like

0 comments