Halsfluss, 10 dagars vila?

onsdag, juli 28, 2010

Var o kollade halsen igår, tänkte haft problem med den så länge nu så kanske var dags.
Var ganska säker att det var halsmandlarna eller nåt som var svullna.

Jag får samma fråga varjegång: Har du tagit bort dina halsmandlar?
Som doktor tycker jag man borde se det, hehe

Efter testerna vissade det sig att jag har halsfluss o måste äta penecelin 10 dagar.
På ett sätt skönt att hitta felet, men höst tävlingarna börjar närma sig nu.

Vart så jävla slut när när jag börja äta medisinen, har för mig att man brukar känna sig som stål mannen
efter ett par piller. Men kommer väll sen =)

Så nu blir det väll en vecka i vertikalt läge, sen börja rulla lite lätt på cykeln. Sub tröskel puls 2-3 dagar.
Börja med några ftp sweetspot pass sen innan V02 passen.

Enda som känns surt att jag gått runt med det här ett bra tag, hade nog det tom när jag körde mörksuggan.
Inte så himla optimalt. Självförtroendet gick väll upp ett par steg allafall =).

Trist att touren är slut också, blir lite som ett tomrum efter det.

You Might Also Like

0 comments