Tour af Mariestad: Prologue. Mariehamn - Lebeach - Mariehamn

onsdag, juli 21, 2010

Äntligen kommit ner till Mariestad. Fast dagen börja riktigt illa, vakna med en riktigt svullen halsmandel på högersida halsen, kändes nästan lite kört.Tog en ipren o 3st Pegelin så kändes det lite bättre. Snabbt packa bilen o hämta upp Tomas. Sen åkte vi hämta skytten inne i stan.
Vägen ner fick Tomas oss att repetera alla orts namn o han berätta vad dom var kända för.
Jag lyckades somna ganska fort ;)
Väll nere efter jag givit lite fel direktioner medans jag smsade såkom vi fram o backa ur.
Sen gick ut o åt lunch o prova lokala drycken.

Prologue: Mariehamn - Lebeach - Mariehamn


Jag stack iväg tidigt, men klungan var på, ner till Lebeach var vi samlade.
Tog årets första dopp.
Hemvändingen gick ganska samlat o klungan höll ihop.
Skytten tog spurten, jag kom in som 2a o Tomas fastna vid nåt stånd vid hamnen (undra vad hans sport direktör tycker om det).

Kvällen bjöd på god mat och en glass vid hamnen.


Sen en avslutande öl på puben.

Alla är spända för första etappen imorgon.
Blir en bergsetapp

You Might Also Like

0 comments