Light vecka

fredag, februari 15, 2013

Blivit väldigt lugnt med träning denna vecka.
Försöker fortfarande få till nån typ av tränings schema som funkar men mina olika veckor.
Sen när det är 3 grejer + som man ska köra har inte gjort det lättare.

Denna vecka har jag klämt in ett simpass, ett trainer (4x4) pass och ett löp (back) pass.

Gårdagens back intervaller i favorit backen.


Förra veckan fick jag in 14 pass. Rätt bra vecka.
Om jag ligger på barnfria veckorna på runt 10 pass så blir det ganska bra om man lyckas hålla relativt bra kvalitet på dom.

Sen får barn veckorna ligga på 4-5 pass.  2löp, 2 trainer och ett sim.

Tycker det funkar riktigt bra nu med mängd veckorna, tidigare var jag riktigt sliten. Söndag kväll är man inte direkt på top men nån vilodag så man iform igen.

Nu i helgen blir det åka lite snowboard istället. Studsar upp en helg med jobbet.
Ska bli grymt kul att komma hemifrån nån dag. Kommer inte ihåg när det skede sist.

You Might Also Like

0 comments