Hyfsad start på veckan

tisdag, februari 19, 2013

Körde min första 2 X 20 tröskel intervall igår.  Blivit väldig många 4or annars i år.
Kändes riktigt bra, tidigare har jag mentalt ledsnat att ligga o trycka i 20 min.
4orna har nog get lite kräm i låren, men med tanke på mina mål så behöver jag mer tröskel.


Verkar bara sakna hemabio här framme.

Lite mör efter.


Körde ett Yoga pass efter. Tycker det funkar riktigt bra som streching =)


Idag studsa jag upp tidigt, ramla ur sängen snarare. 
Åkte ner för simma men ingenting stämde, hade väldigt ont i magen. Haft lite ont senaste veckan till o från. Andningen sket sig sig mm. Kunde dock köra 50 ior ganska hyfsat. Så vart mest sånna.
Men efter 1 km fick jag kasta in handduken.

Efter jobbet vart det ner till Gymet för köra 4 X 4 löpintervaller.
Behöver få upp lite fart i benen.

Men jävla skit maskiner på gymet fick byta band 3 gånger.
En börja hugga när man fick upp lite fart.
En sjönk bara ner när man höjde den.
En dog helt enkelt.

Men fick igenom passet, nackdelen att jag glömde stänga av autolap så vart ett virrevar på klockan.

Kort gympass efter, knappt så jag räknar den.


Imorgon blir det simning innan jobbet igen.
Hoppas det funkar bättre.


Stefan tipsa mig häromdagen om att göra egen jordnöts smör så testa och göra det. Vart riktigt bra =)

Ok kanske ser så mycket ut för världen, ehhe





You Might Also Like

0 comments