Tillbaka igen

söndag, juni 12, 2011

Jag verkar tagit ett ofrivilligt frånvaro från bloggen...

Veckan efter Maran var faktiskt ganska träningsfri (föra veckan).
Motivationen för göra nån fysiskt ansträngning var ganska lika med noll.
Var så jävla trött hela den veckan också, helt sjukt. Ville bara sova hela tiden.

Denna vecka har jag kommit igen lite bättre.
Kört 2st mtb pass, tekniken är ju bortblåst i skogen.
Fick tom stanna kliva av på några ställen som jag tidigare bombat på.
Kört några landsvägs pass och varit riktigt kul och ett löp pass denna vecka.

Annars har det varit ganska lungt.
Har hunnit fylla år, slitit som ett djur med en fedora server hemma, fördelen att jag lärt mig grymt mycket
denna vecka =). Nån ofrivillig karate fylla, det verkar räcka med att lukta på korken så e jag i farten, ehhe

Lida loop går imorgon.
Det brukar vara en av mina höjdpukter för året, men min mtb teknik och noll motivation
så skippar jag den i år. Siktar på Mörksuggan istället på mtb sidan.

Annars tror det blir mycket landsväg just nu, känns kul och tycker jag fått ett mycket bättre driv efter Mallis
och man fått vilat upp sig lite.

Lidingö loppet blir av i år och plannerat springa ihop emd samam polare som förra året.
Ska bli riktigt kul =)

Annars är det nog dags färska planeringar just nu.

Skönt med lite sommar alla fall =)

You Might Also Like

0 comments