Helg summering från förra helgen

måndag, juni 13, 2011

Måndag igen, känns som precis gick hem från jobbet i fredags.
Vara lite halv senil funkar ju skit bra på vardagarna men efter helgen är det inte lika kul =P

Känner av pollenet som bara fan just nu. Snuvig och kliar i gommen hela tiden.
Dock inga prestanda förluster, fast då skulle jag ifsg stå still, ehhe

Lördagen var jag lite halvmör, vart nån whiskey för mycket typ lite mycket för mycket.
Så lördagen var man inte så jävla pigg direkt. Tänkte drar ut på en kortare distans tur alla fall.

Träffa på Daniel och Karin på vägen, riktigt kul. Tyvärr hade jag bara en liten flaska med mig och planer för kvällen så jag hängde med till Lunda livs där jag kunde fylla på vatten och sen vända hemåt medans dom drog vidare.

Daniel och jag. Bilden är snodd från Karin

Blackie (Karin) och jag. Bilden är snodd från Karin

Kvällen var jag in till Solna och åt middag med en kompis i parken var riktigt trevligt.
Vart riktigt trött sen mot kvällen. Åldern börjar ta ut sin rätt.

Söndagen
Ikea på morgonen, skönt med lite folk där alla fall.

Sen stack jag ut på en löptur i Runby spåret 9km + dit o hem på ca 500m.

Sprang ganska jämt, splitten är vid vändpunkten. =)

Split
Time
Distance
Avg Pace
Summary00:46:379.5404:53
100:23:124.7504:53
200:23:244.7904:



Time:00:46:37
Moving Time:00:46:32
Elapsed Time:00:46:37
Avg Pace:04:53 min/km
Avg Moving Pace:04:52 min/km
Best Pace:03:04 min/km


Men kändes jävligt tungt.

På kvällen var jag ut på Landsvägs tur med Göran, riktigt rolig tur bland små vägarna =)


Men sen kunde jag kan inte sova, fick ungefär 2-3 timmars sömn i natt, men lyckades alla fall ta cykeln till jobbet. Fast det tog emot.

Imorgon ska jag prova lämna på dagis och cykla till jobbet första gången ska bli intressant =)
Jag borde ha gått o lagt mig mig för över en timme sen, ehhe

You Might Also Like

0 comments