Lite mycket trött

torsdag, juni 16, 2011

Den här veckan har jag varit så jävla trött.
Vet inte riktigt vad det är heller. Kanske inte sovit optimalt men har inte varit dunder sent heller.
Har somnat innan fjortisarna har fått slut på folköl alla fall.

Varit segt som fan alla fall, ifsg jag ju fyllt 32. Det går nerför nu, ehhehe
Det har ifsg gått nerför ganska många år nu, ehhe. Peaka  väll på 25 sen dricker man helt vin på bakgården för det är så nära hem. Vid 25 var STOCKHOLM åka natbuss. Nu skulle man inte ens åka nattbuss ifall man fick parta med kungen.

Jag cyklat till jobbet hela veckan allafal. Wohoooo
Ok inte igår, men vi skulle in till stan och åka äta och bowla, så tog tåget.
Kan säga att det är enklare, snabbare och skönare att cykla till jobbet så vill ha + i kanten.

Det var hur som helst  en jätte trevlig kväll.
Men jag är jävligt kass på bowling, hehe  en 3-4 strike fick jag alla fall =)
Sen fika med med en kompis, och jävla va trött jag var på vägen hem.

Idag var jag ute sprang en sväng då Antons farmor var på besök.
Mentalt död, helt slut men av nån anledning kändes kroppen väldigt lätt.
Sprang till spåret sen 9km rundan i Runby och sprang hem.


Ingen diplom på väggen direkt, men snitta på 05:07 m/km. Mest nöjd att jag kom ut och sprang hela vägen
för huvet var stanna, vila, sova, beta, kolla en häst vafan springer du för, mm

Nu ska jag krashlanda i sängen =)

Ibland önska man att man var liten igen, ehhe

You Might Also Like

0 comments