I regnet ser ingen dig gråta

tisdag, juni 21, 2011

Fan va kass jag blivit på uppdatera här.
Varit ganska full rulle på sistone, lite lugnare på tränings sidan hade Anton till i måndags.
Jag måste fan uppdatera här oftare, för jag kommer fan inte ihåg vad jag gjorde i helgen.

Yrat runt en massa med Anton, varit i mina gamla hoods hälsat på släkt och vänner.
Fika, man måste alltid fika på helgen. =)
Fortfarande helt slut hela tiden, visst en vecka med Anton brukar ta ut sin rätt.
Men sovit riktigt bra, utom en natt. Anton hade mardrömmar o ville till min säng visst.
Jag somna på hans snutte filt, nej jag snodde inte den från min son, ehhe. Antagligen var den
full med pollen eller nåt. Sån jävla allergisk reaktion. Nös som ak-5a, klia hals gom som fan.

Samanfattat från helgen så har den varit grymt bra, gillar såna helger.

Så till idag. Första passet på många dagar (sen torsdags) och ett antal cookies :p

Favorit stigar ut till Järfälla.
Fick vatten påfyllning av en vänlig själ =)
Sen på väg ut mot järva fältet fick jag en en oönskad vatten indränkning, ehhe
Fan va sur jag var, min App sa ju att det skulle vara fint väder. Jävla skit ska avinstalleras.

Fick en 3-4 bra intervaller, sen vart det 30 min tröskel. Halv motiverad i regnet.
Men man ville verkligen hem så gasa på ganska bra =)

Dagens pass 3 riktiga intervaller och en tröskel. Lite blandat mellan.

Random

Järva fältet

Random

Järvafältet

Var inte så jävla kul idag, hehe

Vräkte verkligen ner 


Lite hopp i mörkret 


Cykla bilväg hem var inte så jävla kul, fast att man vart ner stänkt av vartenda bil gjorde inget idag.



Nu ska jag krasha framför tv'n =)
Imorgon tränings fritt. Har Anton då. Eller trainer kanske?

You Might Also Like

0 comments