Back @ home

torsdag, maj 05, 2011

Då är man tillbaka i grottan hemma igen.
Haft en riktigt underbar resa, det har nog get otroligt mycket.
Lärt mig en hel del saker och haft grymt kul =)

Kom hem i lördags, inte haft riktigt tid att uppdatera bloggen, hade hoppats att den uppdatera sig själv men så var inte fallet.
Har varit lite fullt ös sen jag landa känns det som.
Lördagen var det bara uppackning, somna som en klubbad säl på sömnmedel sen.
Litet glas rum kan ha spelat en liten roll också ;)

Söndagen var jag ut och införskaffa nya löparskor.
Totalt lessnat på att få skavsår från mina gamla hela tiden.

Vart ett par Saucony, dom funkade riktigt bra.


Riktigt nöjd med dom. =)


Eftersom jag har lite Marathon ångest nu, så gick jag ut och sprang direkt.
Vart 11km i lokala elljus spåret bara för känna efter. Gick riktigt bra.

Måndagen börja min vecka med Anton, och första arbets dagen.
Nu är bara in i dimman igen, hehe. Riktigt roligt att ha Anton igen, saknat honom grymt mycket.

Tisdag var ut till elljusspåret igen och spang samma 11km.
Gick riktigt bra, börjar få upp lite fart nu =). Nånstans vid 10km tog energin slut bara.
Hade glömt tanka fullt innan ;)

Idag vart det Trainerpass, så jävla upphetsande så jag stod o dansa en kvart innan av glädje, hehe
Grymt trist, tyckte jag matade på riktigt bra, bra siffror förrutom pulsen som totalt vägrade gå upp
över 80%. Pumpen var antagligen inte lika upphetsad av trainer ;)

Känner mig lite sliten, undra vad chansen är för semester nu typ 0.000001% :P

Springcross på Lördag, en liten tjohoo kan den få.
Riktigt roligt lopp, hoppas bara man har lite sprätt i benen.
Känenr helt är att jag vill ut och cykla, samtidigt har jag panik för Maran, sen Panik2 Lida mtb
jag inte ens suttit på mtb cykeln i år.

Sen är ju frågan ifall man verkligen behöver göra allt. Tydligen ska man det, ehhe
Känner jag att det blir för mycket skalar jag nog av lite.
Jag är jävligt sugen på köra nåt landsvägs lopp, men troligtvis blir det inget förrän efter Maran.

I år ska jag bryta om jag känner problem på Maran och inte springa en mil med smärtande knä som förra
året, sabbar så mycket av resten av sessongen då. Första kändes dock ganska viktigt att komma i mål.
Har tränat dåligt så komemr endå inte få nån kannon tid, men skulle vara jävligt härligt att springa in på Stadion igen =)

Imorgon villa *skönt*.







You Might Also Like

0 comments