Smack Tempo Lindholmen + 143 Bilder

onsdag, september 08, 2010

5.4.3.1. Piiip, 43kmh känns skit bra. Fan va fort det kommer gå. Sen tar start backen slut.
Raksträka, 38kmh känns bra, jag tror jag fixar det här.
Första uppförsbacken, Jag tror jag kommer dö snart.

Första tempo loppet i år, vad säger man bättre sent än aldrig. Passa på o köra sista smack tempot som går i år då, ehhe. Tempo är inte direkt min grej. Mycket är inte min grej men tempo är definitivt inte min grej. Men jag tror det är skit bra träning, och på nåt sjuk sätt riktigt roligt (efter). Dessutom var det VCK's km mästerskap, inte för jag ens behöver anmäla mig för det så är det kul att ställa upp.

Kom ut till Lindholmen i ganska god tid, tur att jag hade med Adam som hitta dit annars hade jag bilat fortfarande. Tyvärr kunde han inte köra idag så fick vara foto assistent idag också =)

Vakna precis i bagageluckan =)


Lite uppvärmning.


Starta ganska tidigt så jag skulle hinna ta lite bilder efter målgång. Alltid kul att fota också. Fast cykla är roligare =)

Starten

Gick ganska bra i början alla fall i nedförsbacken, hehe.
Jag låg nog på ganska bra nivå genom hela loppet, stumma aldrig riktigt till men visst gjorde ont.


Men allt gick riktigt bra, förutom att jag upptäckte vad som skramla på min cykel. Sadeln hade lossnat.
Nu vet jag varför jag nästan satt på sadelröret och trampa, ehhe. Men det hade nog ingen större effekt på min tid. 
Mikael Karlsson
Vallentuna CK
00:23:44
37,92
Har lite träning att göra i vinter ser det ut som. Köpa tempo bågar kanske, kände att det hade varit skönt o komma ner lite gran.

Målgången

Efter målgången byte jag om och passa på fota lite. Bilderna ovanför + fler är Adam som fotat.
Här är ett urval av bilder. Nedan finner ni länk till 143 bilder +.
















Alla bilder finner ni på: http://picasaweb.google.se/micke79k/SmackTempo08092010#
Vill ni ha en bild hög upplöst eller en kopia är det bara maila, bilderna är nerskalade.

Här kan ni hitta lite mer bilder på Svart Karins blogg:
http://blackiethecyclist.blogspot.com/2010/09/km-i-tempo-for-vck-smack-tempo.html

Och kommer säkert dyka upp nåt här på Daniels blogg också:
http://blog.doosen.com/


Tack Smack för Underbart arrangemang =)
Synd att säsongen är över bara.

You Might Also Like

0 comments