Inomhus träning - Vad ska man köra på?

söndag, september 05, 2010

Det börjar ju bli säsong för träna inomhus i detta land.

Kanske inte all träning men många timmar kommer det bli.

Funderar på vad jag skulle vilja köra på. Skulle nog helst vilja ha en sån här:


Men efter man för en diskussion med plånboken så vet jag inte om det blir av denna vinter säsong.
Själv klart sätter man på ett bockstyre istället o 3mm kolfiber sadel =)


Men lutar mest mot att det blir en sån här uppgradering till min nuvarande trainer Tacx flow:



Kan vara kul att racea mot lite klubb medlemmarna i vinter =)
Fast mest tänker jag på att man kan få ut lite värden i datorn. Idag kan jag bara se dom live.
Kostnaden blir under 2 laxar, känns lite bättre.


Sen har jag funderat på "nedgradera" mig o köpa en sån här:



Ingen el grejs o prylar bara köra stenhårt.
Jag har en väldigt gammal variant av denna, men den låter som ett tröskel värk o inte tillräckligt med motstånd.










You Might Also Like

0 comments