Semi död dag, med bondgård, löpning, val och soff slitande

söndag, september 19, 2010

Vart riktigt dåligt med sömn inatt, Anton hade hosta o vakna till hela tiden.
Blev nog några sprida timmar bara. Låg bredvid på golvet till slut o vifta med vita flagan.
Tränings mässigt är nog det största problemet med ha små barn sömn bristen.

Åkte ut till en gård vid Ulriksdal idag, tycker det är bra att han får gå runt se lite djur o sånt.
Han fick prova på ponny ridning också. Jag vet inte riktigt vad han tyckte halva resan tyckte han otroligt rolig allafall. Men det han absolut bäst om var nog att tåget gick förbi brevid, hehe "Tåget, tåget, tåget" =)
Sen kom hans mamma över och hämta honom *skiftbyte;) hehe. Stack ut o sprang då.

Löpturen, ahh jag kallar det löptur alla fall började så jävla segt.
Man kunde nog se 2st släpp ande spår i gruset bakom mig, frågan är hur jag lyckades ta mig framåt när bägge benen släppa i marken.
Pulsen stack iväg snabbare än när nån kund test kör en Ferrari. Mitt i allt började det regna också.
Funderade om pingis var en rolig sport just då. Borde få några racketar för cyklarna. Kanske finns några med el värmda handtag också. Men slet vidare, regnet sluta som tur snabbt.

Vid en 8 km släppte det lite eller så tappa jag känseln, men gick fortrare alla fall. Så kommer en annan löpare upp bredvid *suck*, bara gasa på. Men efter nån km fick han springa om.  (om du sprang bakom mig med vit tröja idag i rundby spåret, så fick du den) ;) Sprang väll ganska exakt 15 km i 50m/h tempo. Helt ok och enligt planeringen.

Var ner till val lokalen sen, och hämta sedan lite thai mat. Laga mat fanns inte på kartan idag.
Så vart en timmes promenad på det också, så crasha rakt i soffan sen. Mellanlanda här nu på väg till sängen.
Har olika stationer hemma så man slipper gå så lång på en gång ;)

Idag skulle jag komma i säng förre 11, vart lite förseningar pga tekniska problem så den är förflyttad till 12.

You Might Also Like

0 comments