Lördag, Härlig dag.

söndag, september 27, 2009

Woohoo *studs* *studs* , lite sen men kom precis hem.
Borde sova ska upp om 5 timmar och träna distans cykling, ser faktiskt mycket fram emot det, ska bli kul =). Men hade planner på vara hemma mycket tidigare, men mina planer brukar inte direkt slå så ofta, hehe.

Haft en riktigt bra dag, Anton vakna ifsg ganska tidigt, men han sov genom hela natten *skönt* men nog fortfarande sliten från gårdagen, en natt utan sömn sliter på en ganska bra.

Vi var ner en sväng till centrum, sen lämna jag över anton vid lunch, satte världsrekord inofficiellt i 500 m häck löpning (fri still) för jag glömde mitt snus i vagnen.
Men fan va vad man saknar honom direkt, men han hade det bra o var glad =)

Tuffa volvon ner till centrum igen för en fika, leta ihjäl mig nästan efter en parkerings plats. Fika 2 timmar, var trevligt. Fika aldrig fel, hehe. Fick en peak av personalen att jag inte varit där på länge, men kändes mest som jag varit där för mycket, hehe.

Studsa ut till Solna sen och hälsa på en kompis som flyttat dit, löste ett data problem jag hade, sen körde vi en löptur runt Lötsjön ett par gånger, riktigt trevligt ställe att springa på.

Återhämtning med en pizza och öl, och nån flaska vin.

Brumma ut till Odenplan och spela billjard, och åter igen någon öl, sen satte min kompis stardarden och beställde in drinkar, och jag var tvungen att slå honom =)

Tror vi sammanlagt spelade 14 biljard matcher och sluta 7-7, vart lite bråttom till pendeln sen.
Palla absolut inte nattbuss idag.

Var så länge sen man spela biljard men det var skit kul, och haft en underbar kväll.

Ska dyka ner i sängen nu om jag inte somnar i soffan.

Dagens löp tur:
----------__--------/---
(uppdaterar med riktiga profilen imorgon (läs idag, eller igår om det är imorgon) ).

Glöm inte cykel vm linje loppet imorgon 1300 på eurosport.

*studs* *studs* *studs* (Fixar stavfelen imorgon också, eller rättare sagt senare idag).

Gomorgon...

You Might Also Like

0 comments