Onsdagens Gympass

onsdag, februari 03, 2010

Hade riktigt ont i ryggen igår när jag skulle lägga mig, trode jag skulle vara helt körd idag.
Fast när jag vakn så var det ganska ok. Jag hade ont i svanken/korsryggen men inte sådär
olidligt ont. Det mesta går över sen när jag rör på mig också.

Hur som helst stack jag ner till Gymet, tänkte innan börjar snöa för mycket det stora ovädret är på väg ner :). Vad är det för fel på skåningar, börja snöa lite och dom måste kalla in bandvagnar mm. OMG min saab har kört fast bäst att ringa militären. Skaffa vinterdäck!!

Idag körde jag Rygg, Biceps, Axlar och Bål träning.

Rygg
1 X 15 reps. Lat pulldown
2 X 10 reps. Lat pulldown
3 X 10 reps. Rodd
1 X 10 reps. Chins
3 X 06 reps. Chins (snabbföljd)
3 X 08 reps. Drag maskinen (motsatsen till press)

Biceps
3 X 10 reps. Curl Stående
3 X 08 reps. Curl Sittande
2 X 06 reps. Curl sittande med stöd på låret
2 X 12 reps. Varjer drag

Axlar
2 X 12 reps. Hantel lyft
1 X 15 reps. Lyft upp, maskin
2 X 12 reps. Lyft upp, maskin
3 X 10 reps. Flaxande, maskin

Bål träning 10 min bara idag.

Den här veckan hhar gym passen känts riktigt bra. Det går lite upp o ner, hoppas bara mer upp :)

You Might Also Like

0 comments