Lördagen

lördag, februari 06, 2010

Då vart det helg igen.
Denna helg hade jag Anton.

På fredagen gjorde vi inte så mycket, hemma o busade och gick en promenad till hemköp.
Han somna tok fort var jätte skönt.

Lördagen vart det lite sovmorgon till halv 8.
Anton forfarande sjuk, men pigg som en iller för det.
Hans farmor (min mor) var på besök o fikade. Sen efter lunch skulle han sova lunch.
Jag fick sova lunch brevid honom allafall en stund typ 10 min (powernapp yeah).

Sen tog vi en promenad till centrum för möta upp min kompis för en fika.
Träffa några gamla klubbkamrater där också, kul att träffa dom.
Sen fikade vi någon halvtimme, Anton smällde i sig bullen lika fort som vanligt, men jag jag hade några ess i rock armen, eller rättare sagt några marie kex i magfikan på huvtröjan. Så varje kex jag trolla fram gav oss en 5 minuter extra fika =). Men när pappas magiska mag ficka inte producerade fram några fler vart han riktigt sur. hehehe

Var på jakt efter ett par tränings strumpor också.
Brände förbi stadium, sen till Intersport (får alltid jätte bra hjälp där av en trevlig tjej) så grymt mycket bättre service än stadium. Men jag gick tillbaka till stadium. hade hellre handlat på intersport men det var bättre utbud på stadium.

Promenera hem, mat, leka med bilar och sen sova. Han däcka lika fort idag igen =).

Nu ska jag och kaptenen kolla på film. Och jag kommer som vanligt inte i säng i tid, ehhe

You Might Also Like

0 comments