ok, tillbaka igen

torsdag, februari 18, 2010

uhhmm, ok var ungefär en vecka sen jag uppdaterade.
Tar typ 10 minuter att skriva nåt, men ibland blir det bara inte av.

Jag har inte dragit ner på träningen, så kortfattat vad som hänt senaste veckan.

Tränat: 4 gympass, 2 skidpass, 2 löppass, 1 spinning pass, 1 trainer pass.
Måste få in mer trainer och löp pass. Jag vill fortsätta köra annat också, men börjar bli sliten.
Måste försöka få in lite till vilodagar. Men man är hemma arbetslös, så jävla trist och bara sitta hemma.
Jag skulle kunna kröka som fan kvällen innan min vilodag så att jag är så jävla bakis nästa dag.
Men det håller nog inte i längden + att jag har en tendens att alltid träna när jag är bakis för få liv i kroppen. Får hitta på nåt.

Vart lite party i helgen också.
Lite vin med en polare sen stack vi ner i väsby. Jag vart ganska kalas av 2 glass vin. Men var riktigt dött ute, varför fortsätter man gå ut i väsby? (för man e så grymt slöö!)

Lördagen stack jag in till Sumpan och festa med en gammal kollega till mig.
Vi börja med basta (typ 3 h) vi var väll 10-12 där, lite snöänglar och en hel del öl.
Sen lite tacos och mer sprit ute i lägenheten var 20-30 pers där. Men jävlar dom vet hur gör en fest. Jag kände mig nästan som en div 1 spelare i elitserien, eheh
Stack hem med sista tågen halv 2, tänkte dom pallar väll inte hur länge som helst. Tydligen höll dom på till klockan 7, ehhe.
Somna på pendeln och några väktare väckte mig. Jag vart skit glad och tacka dom, sen undra jag hur dom visste att jag skulle av i väsby, hmm jag var i märsta, haha (jag skratta faktiskt inte då).

Kom hem vid 5 på morgonen alla fall, nykter ehhe =)
Träffa en trevlig tjej i Märsta som också hade somnat på pendeln så vi prata och tiden gick ganska fort, annars var det nog min längsta pendel resa jag gjort.

Resten av veckan har varit jävligt död.
Träna, sova, äta, träna, sova, träna, äta.
Idag var ifsg ute på lite på outleten med en kompis. Förutom låga kassa flödet så var det roligt.
Hitta en en puma träninga overoll som jag måste köpa till anton när jag fått lön =).
i
Har Anton i helgen ska bli så kul =)
Skönt att vara med nån hela tiden också, förrutom ugglorna i skogen så blir det ganska ensamt.
Just nu torkar jag hellre spaghetti o köttfärssås från vägen än sitter själv och äter middag, ehhe
Ska göra pannkakor och kolla på film imorgon.
Försöker komma på nåt roligt att göra på lördagen. Söndag ska vi nog ut och åka pulka.

Nu börjar man få ångest också, första löp loppet är drygt om en månad och om 3 veckor är jag officiellt arbetslös.

Hoppas uppdatera lite oftare nu, får nån dvala då och då. =)

You Might Also Like

0 comments