2013 kortfattat i bilder

måndag, december 30, 2013

Gott om snö förra året.


Skridskotur på Norrviken med Tomas.


Vart även en tur till Rome Alpin.

Löpträningen gick bra även i snön.

Snö cyklingen kanske inte största favoriten.

Många pendeltågs turer har det blivit. Vissa gillar det mer än andra.

Mycket tid ute i skogen och utforskat.

Många tidiga mornar här.

Haft sjukstuga också.

Skaffade äntligen en Watt mätare =)

Träffade Jessica i April =). Det mesta har vi gjort tillsamans resterande del av året och ser fram emot alla äventyr nästa år.

En av många sköna snö fri löpturer.

Trainerpass med klubben. Haft många roliga stunder med klubben, dock mest i vattnet.

Fast mest satt man och nötte själv hemma.

Årets första lopp Kungsholmen runt (eller andra om man räknar premiär milen). Även min och Jessicas 3e dejt :).

Mycket fotboll efter snön hade försvunnit.

HallstaTri, årets första Triathlon och mitt första Sprint lopp. Jag med blå arm.

Väsby Duathlon, mitt första duathlon. Detta loppet föra året var det som fick mig att börja med Triathlon.

Stockholm Marathon innan start (och fortfarande glad).

Vansbro HIM , dagen då jag insåg att det kan skita sig i alla tre grenar.

Äntligen semester, mot Åland!

Stugan på Åland

Minigolf var det en hel del av i år.

Mycket badande både med Anton och med Våtdräkten.

Åkte ånglok 

Inte bara träning i sommar.

Min och Antons första Camping tur.
Bland det sista vi gjorde under semester var o grilla hos Johan & Linda.

Målgång Ironman Copenhagen. Helt klart årets Idrottsliga höjdpunkt.


Jämna mil, hur ofta upptäcker man igentligen denna siffra när man parkerar.

Denna höst har mestadels varit sjuk o skador.

Så vart det jul igen också.

I stort sett hur året sett ut. En del pass inte med men i stora hela.





Haft en riktigt bra år, gått bra och gått dåligt. Haft underbara stunder med Anton,
Bland det roligaste är att träffat Jessica. Hon haft en stor del av det blivit så bra.


Nu laddar jag om för 2014, mer watt, mindre skador och mycket roligare!

You Might Also Like

0 comments