Vad en vecka går fort

måndag, januari 25, 2010

Såg nu att det var en vecka sen jag uppdatera sen sist =/.
Jag trodde att jag skulle ha grymt mycket dötid när jag vart arbetslös.

Men fan va tiden rinner iväg fort. Träffat kompisar, tränat en hel del också.
Vart nästan dubbla pass hela förra veckan. Det var kul, men det håller inte i länden. Såvida inte det är det enda jag gör. Träna Äta o vila, men tyvärr funkar det inte så, ehhe

Kommer nog lägga upp 2 eller 3 dagar i veckan med dubbla pass, blir då styrke träning o sen kondition på kvällen. Måste se till att få 2 vilodagar också.

Mitt tränings schemma jag har innehåller 5 pass i veckan. Blir lagom med 2 vilodagar sen.
Nackdelen att när jag har anton fre-sön blir det tight. Då gäller det att köra alla dagar i veckan.

Jag har svårt att köra ett pass efter han har lagt sig.
Är helt död efter han somnat, kanske mest för vi bägge jagara vararndra i 300 hela kvällen. =)


Kortfattat den senaste veckan.
Arbetslös
Tränat massa
Varit på möte om Tävlingar med vck
Fixat lite hemma
Hjälp en kompis bära lite
Fikat, fikat, fikat
Haft anton hela helgen :)
Jag har slappat lite också ;)

Ska skärpa mig med uppdateringarna.
Från denna vecka (föruttom detta inlägg) ska ska jag mest fokusera på träning i bloggen.
Det var därför jag starta den från början. Kan skriva separat om något anant roligt har hänt som ett extra inlägg. Och vilodagarna får bli lös text =). Ska skriva en gång varjedag.

Funerade på dumpa denna o köra en twittra istället. Men det blir samma sak som FB skriver nästan där allt jag gör.

Nu ska jag göra mig reda för denna vecka =)

You Might Also Like

0 comments