Helgen som var kom jag äntligen ut på crossen.

måndag, november 08, 2010

Denna helg känns som den bara flög iväg.
Fredagen var jag fortfarande lite sisådär, provade på att laga risgrynsgröt.
Satan va lång tid det tar att göra det.... Jag köpte det för lite sådär nåt snabbt att göra.
Borde en stor varnings text tar 40min att koka! Sen var min kanel slut, sprang upp till granen
och tydligen var den slut där också men fick en tröst whiskey allafall =).

Lördagen kom jag äntligen ut på Crossen, underbart väder dock lite kallt.
Möte upp Daniel och stack ut till Vallentuna där vi möte upp Per. Underbar tur. =)
Min plan med tanke på mitt näringintag var att jag skulle vika hem ganska fort, eller att jag skulle vägga ganska fort. Men vart en 4 timmars cykling, kände mig grymt nöjd. Lite pinsamt, men jag cyklade fel i väsby på vägen hem. Visserligen kosta det bara 10-15 min extra men fan bott här över 7 år, eheh
Lite ont i small benet efter vurpan, ganska odramatisk, hamna i nåt fruset spår och flög av, benet fastna mellan framhjulet o nedre ramröret o sen landa jag på framhjulet som gjorde att det tryckte på ganska bra. Sen fasta jag med skon mellan ekrarna o låg o sprattla lite elegant. Så gör dom inte direkt i protour, hehe

 Daniel på väg ut till Vallentuna
 Daniel på väg ut till Vallentuna X2
Le road.
 Jag nånstans i täby (foto: Daniel)
Jag och Per (foto: Daniel)


Kvällen vart det lite vin, det är bra för hmm allting =)

Söndagen vart ett sånt där ärende dag, men fick mycket gjort känns ganska skönt =)

You Might Also Like

0 comments