Lördag

lördag, juni 12, 2010

Imorse vakna riktigt rissigt =(. Tok täppt i näsan o lite små utslagen.

Lite nässpray och ipren fick igång mig lite =)

Gav upp sista hoppet att köra lida loop, ganska förväntat.
Vädret är inte direkt på topp heller.

Anton / mitt ex kom över o hälsa på. Var jätte roligt att träffa honom =)
Vi åkte ner till centrum och fika, och gick på classohlsson.

Åkte förbi byggmax o köpte ännu en planka till mitt vinställs byggnation.
Ska jag vara helt ärlig tror jag inte det kommer bli nåt, eheh. Jag vet bara inte om det än =)

Blir en pizza o en cola till middag, kanske blir frisk av det =)
Sen blir kanske ut o ta en öl på byn, hade gärna åkt in till stan, men har varken ork eller ekonomi för det just nu.

Siktar kanske på lungt distans pass imorgon om vädret tillåter det.

*Lycka till alla som ska köra Lidaloop*

You Might Also Like

0 comments